Bomberman

Har inte skrivit på ett tag, har varit bortrest så jag tycker det är ursäktat faktiskt.

När man reser så är det sjukt bra tidsfördriv att spela lite på planet. Och något som tilltalar mig många gånger är äldre, enkla men väldigt beroendeframkallande spel. Fick ett tips på två spel som går att ladda ner från Itunes, Peggle & Bomberman

Har själv köpt Bomberman och dödat minst 40-50 timmar med det! Om du inte vill betala så finns det gratis Bomberman att spela på nätet. Stora nackdelen är så klart att du måste vara uppkopplad vilket är svårt på planet. Någon sa att man kan ladda ner sidan eller spelet också men jag förstår verkligen inte hur det fungerar så någon tjugolapp på Itunes var väl värt det.

För er som gillar spela online har jag hittat tre andra simpla spel som är gratis online jag kan rekommendera:
Tills nästa gång! Vänliga hälsningar er egen spelapa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0